شرایط و قوانین

آخرین بروز رسانی: 1403/06/10

تعاریف

تعاریف و اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است

  • مشتری: افرادی که در اپلیکیشن کات کلیک و کابینت پلاس اعلام نیاز به خدمات کرده‌اند.

  • خدماتی ها: افرادی که در اپلیکیشن کات کلیک و کابینت پلاس برای انجام خدمات اعلام آمادگی کرده‌اند.

  • کاربر: شخصی است که با فناوری ارتباطی به اپلیکیشن کات کلیک و کابینت پلاس متصل و از خدمات نرم‌افزاری کات کلیک و کابینت پلاس بهره‌مند می‌شود.

  • کاربران: مشتری‌ها و خدماتی ها.

  • شرکت: شرکت پادکد ارائه‌دهندۀ سرویس اتوماسیون هوشمند خدمات صنایع مصنوعات چوبی.

  • پنل مدیریت کات کلیک و کابینت پلاس: سرویسی که شرکت ارائه می‌دهد.

  • حساب کاربری: حسابی است که افراد برای استفاده از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس در نرم‌افزار کات کلیک و کابینت پلاس ایجاد کرده‌اند.

  • اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس دارند.

  • اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران (مشتری و خدماتی ها) در اختیار کات کلیک و کابینت پلاس قرار داده می‌شود مانند شماره تماس، اقامتگاه، پست الکترونیکی و غیره.

حساب کاربری
  • کاربر با ثبت نام در کات کلیک و کابینت پلاس می‌پذیرد که قوانین و مقررات کات کلیک و کابینت پلاس را به صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفادۀ مستمر کاربران از کات کلیک و کابینت پلاس به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات آن است.

  • برای استفاده از کات کلیک و کابینت پلاس لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در کات کلیک و کابینت پلاس بسازد. تنها افرادی که بیش از ۱۸ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در کات کلیک و کابینت پلاس کنند. برای استفاده از کات کلیک و کابینت پلاس کاربر باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در نرم‌افزار کات کلیک و کابینت پلاس ثبت کند.

  • کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌روز در سرویس کات کلیک و کابینت پلاس وارد کند.

  • هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان مشتری در کات کلیک و کابینت پلاس داشته باشد.

  • مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص در کات کلیک و کابینت پلاس یا سایر خدمات مربوط به کات کلیک و کابینت پلاس انجام می‌شود به عهدۀ کاربر است.

  • مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ کاربر خواهد بود.

  • کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند.

  • در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ سرویس به کاربر خودداری کند.

شرایط استفاده از کات کلیک و کابینت پلاس
  • با استفاده از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس کاربر می‌پذیرد که از کات کلیک و کابینت پلاس برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند.

  • کاربر (مشتری) متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و تغییر در سفارش، موضوع را قبل از اجرای سفارش به کاربر خدماتی اعلام کند. در غیر اینصورت، چنانچه پس از تکمیل سفارش، کاربر (خدماتی) مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو سفارش بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده بر عهدۀ کاربر (مشتری) است.

  • کاربر متعهد می‌شود هیچ‌گاه از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس به صورتی که به کات کلیک و کابینت پلاس یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند.

  • کاربر می‌پذیرد که کات کلیک و کابینت پلاس ممکن است از ارسال پیامک (SMS) به عنوان راه ارتباطی شرکت با وی استفاده کند. کاربر می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.

  • کات کلیک و کابینت پلاس ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه، یا درصدی از هزینه خدمات کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر اضافه ‌شود.

  • کاربر می‌پذیرد که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به افراد دیگر ندارد. همچنین کاربر مجاز نیست این کدها را به صورت عمومی منتشر کند، مگر با اجازه رسمی کات کلیک و کابینت پلاس.

  • کاربر می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود دارد فقط برای استفاده از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس قابل استفاده است و امکان دریافت نقدی آن وجود ندارد.

  • کاربر می‌پذیرد کدهای تخفیف یا افزایش اعتبار ممکن است منقضی شوند و شرکت حق تغییر یا باطل کردن آنها را حتی پس از انتشار دارد، به ویژه در صورت خطا یا تخلف.

  • مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و هزینه‌های آن برای استفاده از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس به عهدۀ کاربر است.

  • کاربر (مشتری) متعهد است نام و کد خدماتی مورد نظر را از قبل انتخاب و در اپلیکیشن ثبت کند تا کات کلیک و کابینت پلاس بتواند طبق درخواست مشتری، کاربر خدماتی را به عنوان پیش‌فرض فعال کند.

  • کاربر متعهد می‌شود پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعات مشتریان یا خدماتی‌ها که از سرویس به دست آمده استفاده نکند و تنها در طول انجام خدمت، در شرایط ضروری از این اطلاعات استفاده نماید.

  • کاربر می‌پذیرد که در حین انجام خدمت، سرویس کات کلیک و کابینت پلاس را برای تبلیغ یا بازاریابی کالاهای شخصی یا دیگران استفاده نکند.

  • کاربر متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از سرویس است.

  • کاربر می‌پذیرد که متن حریم شخصی سرویس را مطالعه و آن را قبول دارد.

  • کاربر می‌پذیرد که سرویس صرفاً بستری برای ارتباط بین مشتریان و خدماتی‌هاست و مسئولیت انجام خدمت به عنوان یک قرارداد مستقل بین طرفین است.

  • خدمات سرویس ممکن است با مشارکت شرکت‌های دیگر ارائه شود که سرویس کنترلی بر آنها ندارد و قوانین مختص خود را دارند.

  • کاربر مشتری متعهد است در هنگام تامین و دریافت مصالح سفارش دقت کند و قبل از تحویل، کلیه قطعات را کنترل کرده و کاستی احتمالی را اعلام کند، در غیر اینصورت مسئولیت خسارات بر عهدۀ اوست.

  • کاربران می‌پذیرند که سرویس صرفاً معرفی و ارتباط بین طرفین را فراهم می‌کند و مسئولیت هرگونه آسیب به اموال بر عهدۀ فرد خاطی است.

هزینه‌ها و پرداخت
  • کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که به کات کلیک و کابینت پلاس می‌پردازد وجود ندارد.

  • کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس از قبل از طرف خدماتی‌ها یا کات کلیک و کابینت پلاس مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمی‌تواند داشته باشد.

  • پرداخت هزینۀ سرویس فقط از طریق روش‌هایی که توسط کات کلیک و کابینت پلاس مشخص می‌شود، می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از پرداخت اعتباری از داخل برنامۀ موبایل، پرداخت اینترنتی برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به خدماتی‌ها.

  • کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس ارائه‌شده ممکن است بسته به ویژگی‌های سرویس ارائه‌شده از جمله نوع سرویس، زمان سرویس، مقدار سرویس یا عوامل دیگر متغیر باشد.

  • کاربر می‌پذیرد در صورت عدم تامین مصالح طی ۷۲ ساعت کاری (سه روز کاری) از تاریخ تایید سفارش، مراتب را جهت توافق به استحضار خدماتی‌ها برساند و این حق برای خدماتی‌ها محفوظ است که در صورت عدم توافق، سفارش را لغو نمایند.

  • مشتری می‌پذیرد در صورت عدم تحویل سفارش طی ۷۲ ساعت کاری (سه روز کاری) از تاریخ اعلان خدماتی‌ها، مسئولیت خسارت و هزینه نگهداری سفارش بر عهده وی باشد و در صورتیکه مدت مذکور از ۱۴ روز کاری تجاوز کند، خدماتی پس از اطلاع به مشتری می‌تواند سفارش را با مسئولیت مشتری به نقطه دیگری منتقل نماید.

  • کاربر خدماتی متعهد می‌شود که تقاضای هیچ‌گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده توسط نرم‌افزار نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه توافقی به هر عنوان، ارتباطی به کات کلیک و کابینت پلاس ندارد.

  • کاربر مشتری نیازی به پرداخت هرگونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ارتباطی به کات کلیک و کابینت پلاس ندارد. کات کلیک و کابینت پلاس این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی‌کند و از کاربر مشتری می‌خواهد که این موارد را حتماً به کات کلیک و کابینت پلاس اطلاع دهد.

مسئولیت کات کلیک و کابینت پلاس
  • کات کلیک و کابینت پلاس با تمام امکانات خود از جمله واحدهای مرکز تماس، بازرسی و نظارت و میانجیگری، تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفادۀ خدمات کات کلیک و کابینت پلاس بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی‌مابین آنها می‌کند.

  • کات کلیک و کابینت پلاس با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند سرویس با کیفیت به کاربران ارائه دهد.

  • کات کلیک و کابینت پلاس تلاش خود را جهت استفاده از سرویس ارائه‌شده توسط کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) نخواهد داد.

  • تمامی اطلاعات کاربران به‌عنوان اطلاعات محرمانه نزد کات کلیک و کابینت پلاس محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام صالح.

  • چنانچه هر یک از کاربران کات کلیک و کابینت پلاس در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند، برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس کات کلیک و کابینت پلاس مطرح کنند و کات کلیک و کابینت پلاس پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به عمل خواهد آورد.

مسئولیت کاربران
  • مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران مشتری و خدماتی‌ها که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، بر عهدۀ شخص متخلف بوده و کات کلیک و کابینت پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و می‌تواند ضمن غیر‌فعال کردن متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی کات کلیک و کابینت پلاس به عمل آورد.

  • هرگونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار کات کلیک و کابینت پلاس شود، تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی شده و کات کلیک و کابینت پلاس حق غیر‌فعال نمودن کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

  • کاربر خدماتی متعهد می‌شود تنها از علایم و اقلام سازمانی استفاده کند که توسط کات کلیک و کابینت پلاس تهیه و در اختیار او گذاشته شده است. مسئولیت استفاده از اقلام و علایمی که سبب ایجاد مشابهت یا ایجاد اشتباه برای کاربران مشتری یا سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی شود، بر عهدۀ کاربر خدماتی بوده و در صورت لزوم کات کلیک و کابینت پلاس به قطع سرویس با نامبرده و پیگیری قانونی اقدام خواهد نمود. شخص متخلف مکلف به جبران خسارات وارده به کات کلیک و کابینت پلاس خواهد بود.

  • مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات کشوری بر عهدۀ کاربران خدماتی است.

  • برای کلیه سفارشاتی که هزینه انجام آنها بیش از 3,000,000 تومان است، کاربران باید نسبت به عقد قرارداد کتبی با یکدیگر اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکل پیگیری از طریق کات کلیک و کابینت پلاس یا مراجع قضایی تسهیل گردد.

ضوابط
  • دریافت دستمزد نامتعارف.

  • عدم تحویل سفارش پس از تسویه مشتری در زمان مقرر.

  • دزدی: در صورت وجود مستنداتی مبنی بر اینکه خدماتی‌ها مرتکب این کار شده‌اند، واحد رسیدگی به شکایات کات کلیک پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد. در صورت عدم وجود مستندات، این اتهام قابل اثبات و پیگیری نخواهد بود.

موارد فنی
  • کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای کات کلیک و کابینت پلاس شامل دیکامپایل (Decompile)، مهندسی معکوس (Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

  • کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر، نسخۀ دیگری از سرویس کات کلیک و کابینت پلاس را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزار کات کلیک و کابینت پلاس یا در روش ارائه سرویس کات کلیک و کابینت پلاس تغییر یا اخلالی ایجاد کند.

  • کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس‌گذاری (Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی سرویس اجرا کند.

  • کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش سرویس کات کلیک یا سرویس‌های مرتبط با کات کلیک و کابینت پلاس انجام دهد.

محتوای تولید شده توسط کاربران
  • کات کلیک و کابینت پلاس ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب‌سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخش‌های این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود، اما با ثبت آنها در سرویس‌های مرتبط به کات کلیک و کابینت پلاس، کاربران این حق را به کات کلیک و کابینت پلاس می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین کات کلیک و کابینت پلاس مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکت‌های دیگر منتقل کند.

قطع سرویس
  • کات کلیک و کابینت پلاس در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (خدماتی ها یا مشتری) می‌تواند برای شرکت یا سایر مشتریان یا خدماتی ها خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به سرویس کات کلیک و کابینت پلاس را دارد.

  • در صورت عدم پرداخت اشتراک سرور و پشتیبانی سالیانه، لایسنس و سرویس مربوطه حذف خواهد شد و کات کلیک و کابینت پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبل آن نخواهد داشت.

توافق از راه دور
  • کاربر توافق می‌کند جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به خدماتی‌ها، از طریق سیستم رایانه‌ای کات کلیک و کابینت پلاس به عمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن، موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.

  • مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر بر عهدۀ کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده‌پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده‌پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیرقابل استماع و مردود است.

  • کاربر می‌پذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تأیید و اعلام قبولی و تصدیق داده‌پیام‌های صادره از طرف کات کلیک و کابینت پلاس به منزله امضای الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیرقابل استماع و مردود است.

  • کاربر با عضویت در سرویس کات کلیک و کابینت پلاس قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.